Eva Rodríguez

Hola,

Aquests dies he estat a  casa molt avorrida. El que he fet ha estat jugar amb la meva gossa al pati, jugar a la consola amb amics de la classe, fer els deures i dormir molt.Tinc ganes de tornar a l'escola i trobar-me amb tothom 😉
Fins aviat (espero...)

Eva


Hola Eva! Jo també tinc ganes de tornar, però encara ens queden dies :(. Cal buscar la part positiva a aquesta situació que s’ha presentat. Recordes l’última sessió de tutoria? Cal que omplim la bossa amb papers de colors i veuràs com canvia tot. Un petó. Alba

Comentaris

  1. Hola Eva!! Ja veig que no pares, però...saps que hi ha moltes propostes d'activitat física per a fer a casa? Us en recomenaré en breu al blog d'EF nou que estic creant. Una abraçada molt gran!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog